Today.

Har minsann varit och haft en intervju, helt ensam också dessutom! Lite modig är jag allt ;) Men är ju lugnt med alla polisstuderande, det känns ju tryggt då.. :P Nog dom som är mest nervösa ;)

Håller tummarna för M inför morgondagen, you go girl! :)

Imorgon ska jag va hundvakt, massa mys och bus i skogen :D saknar det sååå mycket, all kontakt med djur... Så fort jag eller OM jag någongång slutar göra 300000 saker hela tiden kanske jag får tid med något djur... Vill inte ha ett nu om jag inte har tid nog att få det att må bra.
Sen när det är hunddags får jag börja med de lättare raserna :)
Alltså kinesisk nakenhund ,
mops
eller Grand Danois. :)

De andra två raserna jag vill ha är lite svårare, Siberian Husky
och bullmastiff.
Jag får skaffa ett gigantiskt hus så jag får plats med allt ;) Så jag får nöja mig helt enkelt med att passa hundar åt kompisar, och det är också mega kul, för då hinner man ju inte tröttna på tidiga morgnar osv :P

I helgen i övrigt vet jag inte riktigt.. inflyttningsfesten blev ju inställd, så blir nog bara någon öl istället.. kanske lite fishermanspelande på någon myspub :)

Och på söndag kommer sötlöken och äter middag en snabbis.. :) mina 15 minuter i rampljuset! En hel helg för honom i skåne, och 15 minuter med mig! inte helt rättvist, men smällar man får ta :P

Nej, nu ska jag sätta igång o plugga lite.. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0