Sovmorgon!

På något vänster lyckades jag att sova förbi väckarklockan irriterande ljud. jag som alltid brukar vakna när den tänds och vibrerar en gång, brukar alltid slippa oljudet. Men nej, idag ingen som helst aning om att den har ringt! Vaknade halv 2!! Det är helt galet. somnade säkert redan vid halv 3 tiden också, så det är 11 timmars sömn! Kanske tagit igen min sömnskuld som jag haft i en vecka.. men förstår inte hur jag ska kunna sova inatt nu. Den tiden, den sorgen.

Sen knallade jag iväg och köpte frukost, och vilken frukost det blev :D
 Ostfralla, yoghurt med varma jordgubbar, oboy och kaffe. Och det tokigaste är att jag faktiskt åt allt! Kanske hade frukostskuld också sen jag inte ätit frukost sen jag vet inte när...

Satt och läste igenom min gamla blogg innan också woopsies.blogspot.com Min lilla tanke är nu att klippa ut mina och (de få) läsarnas favorit inlägg.. =) Så har ni några önskemål är det bara att säga till. bra saker tåls att skriva 2 gånger ;)

Nu ska jag se till att få något pluggat! Är alldeles för lat för mitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0