Snö. :D

Ja attans vad det snöade igår! Riktigt mysigt julsnö... Fast väääldigt kallt, fick kura ihop mig i soffan med min Nexifisluktande filt och raggsockar :) Bara tomten och glöggen som saknades. Idag sitter jag och försöker skriva klart en intervju, riiiktigt lång tid tar det, och jag har ju inte riktigt tålamodet, men vår handledare sa att vi va tvungna till att skriva ut alla helt jätte noga, så är bara jobbigt. :/ Men inte jätte mycket kvar iaf. Får skicka allt till Robin, så jag kan sitta där o plugga i veckan. Se om jag kan få ihop något bra typ. Måste ändra en hel del text också, hej å hå! USCH! helt stressad känner jag mig, och prestationsångest... ÅNGEST igen!! Suck. Men va gör man liksom.

Ja imorgonkväll åker jag då till Götet, kommer hem igen onsdagkväll.. Sista intervjun på torsdag så det ska bli skönt! Så man kan koncentrera oss på skrivandet och läsandet istället. :)

Min middag häromveckan:  Nyttig som få :P


Mitt Göteborgssemesternöje ;) :
 

Nu är det dags att återgå till tvätten, sen skriva klart intevjun. snark!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0