PluggLugg

Sitter i Kååååeeegeeörröööeed o ska skriva lite uppsats. Fullrulle med 3 små råttor till hundar och grannar springandes.;) Men nog ska vi få lite gjort. :)

Sitter och funderar över om jag ska klippa rak lugg eller snedlugg.... Tål att funderas på...

Irriterad är jag också, men det är en annan historia. Förhoppningsvis ska mitt liv bli snäppet bättre efter ikväll iaf, så är denna paniken över för denna gången, har en känsla av att det inte kommer stoppa här, utan detta bara är början. Får se... Håller tummarna för detta är det sista nu iaf!

Och J & M, jag hoppas det jag fått reda på stämmer, och ni kommer lite närmare! :D

Nej, dags att plugga, uppdaterar sen igen :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0