Over

Så nu har R kört hem, eller för en stund sen faktiskt. Alltid helt korta besök ju! Jag verkligen hatar hans jobb, nästan lika mycket som han hatar det själv... Men men... Försökt plugga lite, men kommer ingenvart. Är nere i en motivationsnedgång nu, och har inte tid att vara det, ska göra en andra/tredje intervju imorgon, och har inte en fråga att ställa! Usch! Men det kommer väl igång :)

Så fick det mycket roligt folk! och världen är helt lite, så det skrämmer en ibland! Men roligt är det... ! 2 konstiga händelser på samma dag!! hahaha! Men "min egna" historia är mer pinsam, inte för mig då.. men men.. kul kul. Har något roligt att berätta för M när hon kommer hem. :)

Hoppas M o A har det fantastiskt skönt i värmen, jag är sååå avundsjuk! Behöver värme, hela min kropp motsätter sig detta klimat! Som tur är blir det sommar igen, så småningom. Undrar vad som händer då, mycket funderingar på framtiden nu känner jag. Och det hjälper ju inte, vet fortfarande inget ändå... Den som lever får se :)

Är nog för trött för att blogga också, känner att mina stycken inte riktigt hänger ihop. Men ni överlever väl :)

Dags att försöka hitta motivationsknappen igen!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0