Ångest

Ångest är mitt mellannamn! Tror ni det är svårt att få tag på ångestdämpande? Så jag slipper ångesten, och så min stackars omgivning slipper mig... Gör inget om det är sånna hästpiller så jag tokdäckar! Citalopram skulle kunna fungera :P Nej, usch inget pillergrejs, men gott hade det varit om det varit så enkelt. Man slipper anstränga sig liksom, bara ett litet piller så är ångesten väck. Tror inte det finns något i hela världen som jag inte kan få ångest för.

Har massa funderingar som jag inte riktigt är redo att dela med mig av ännu. Får se hur jag vill göra med livet typ. Om jag vill göra något. Ångesten där igen. Känner tyvärr att jag inte har energi just nu för något förutom mig själv. Det i sin tur leder ju till att allt annat blir lidande. Förhoppningsvis behöver jag väl lite julledigt bara och hinna pausa, bara ca 1 månad till jag kan andas lite då.


Imorgon kommer vara en helt mycket bättre dag hoppas jag! Beror ju lite på, men tror det. Allt löser sig.. sägs det...

Jag saknar M så mycket! tur dom kommer hem snart! Ska pussas och kramas massa då iaf!

Jag är så galet trött på allt gnäll! Mitt eget gnällande hela tiden och andras gnällande. Jag vet, jag är muttrig, sur och tjatig, speciellt nu på hösten och speciellt när allt är så snurrigt som det är med allt som ska göras. Jag verkligen avskyr den personen jag blivit, det är inte jag. Jag måste komma ur den negativa spiralen, men hur? Vad ska bort eller tillkomma för att det ska bli en tillräckligt stor förändring? Jag vill bli mig själv igen...

"Why should I put my trust in something that I never could believe
So one day you can find something better, just to pack your things and leave
Loneliness is a friend for the moment, but you won't walk out on me"


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tötis!

Kul att du var in på min Blogg, nu kan jag kolla in också!

Det känns som evigheter sen vi satt på balkongen här på Åland och pratade gammalt och nytt!

När kommer du nästa gång?



Du ska inte ha sån ångest, inte bra.

Ta noggranna beslut och tänk sedan att det som är gjort är gjort, inget att ha ångest över!

Men jag förstår vad du menar!



Skickar lite positiva tankar till dig!

L

2008-11-25 @ 14:53:43
URL: http://gladtoseeyou.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0