Sämst..

Jag är nog sämst i världen på att uppdatera här så mycket som jag skulle vilja och behöva.. Har ju massa tankar och funderingar, dessutom händer en del saker som man skulle kunna upplysa folk om..

Just idag orkar jag inte gå in på tankar och funderingar då det finns för mycket att plocka ut, såsom Hur kul det egentligen är med Toffifee? Är det verkligen så kul som reklamen säger? Om du har två tärningar, vilket är svårast att slå av tal mellan 1 - 9? Jag är dock bombsäker på att 6an är lättast att få, på grund av att flest kombinationer kan bli sex. Jämfört med en 1a då. men är 1an eller 9an svårast? och på vilken plats kommer 2an? Varför SJ absolut inte kan hålla tågtider?  Ja, det finns många funderingar.

Händelser då? Ja, har inte varit hemma så mycket. Var i Gbg söndag - onsdag förra veckan, hem och vände - iväg till Tomelilla fredag- söndag.. och nu jobbade jag på Ven måndag - tisdag. Däremellan försöker jag har lite självdiciplin och skriva uppsats, går lite mindre bra, men sakta men säkert iaf.

Veckans Imp är R som lyckades hålla hemligt att han köpt skor till mig, en hel dag lyckades han va tyst :) Det är en stor bedrift må jag säga... Får se om jag lyckats skrämma iväg honom från julen också genom att berätta hur mysigt familjen brukar ha. Familjär? yeah right. Ska iväg imorgon och fixa sista delen till hans julklapp också. Gillar han inte det som tagit några veckor hittintills, och lär ta ett litet tag ännu att få klart så tänker jag fanimej behålla det själv. Eller möjligtvis sälja det och tjäna storkovan :)

På Lördag blir det fest. :) skoj, får hoppas några dyker upp bara ;) Är beställt bakfyllemat till söndagen av mams o paps också :D Perfa planering :)

 Min nya mössa. :) Snöbollig

Hysteriskt mycket skrattade jag och M åt detta. SÅ stort är inte willy:s.
 Och här har vi då hemlighetsskorna ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0