Nejmen....

Nu är det fan galet. Mina grannar ovanför är ju katastrof! Dom har hållt på och borrat, sågat, slipat och fan vet vad sen klockan 8 imorse IGEN! Deras lägenhet måste fan snart vara ursnygg för dom har hållt på såhär i några veckor nu... Dom låter mig alltså inte somna på kvällen/natten och dom ska dessutom väcka mig på morgonen! Jo javisst, jag skulle ju upp ändå men va fan.. Jag vill ju helst inte vakna av ljudet till en borrmaskin och ett jävla dunkande.... Jag vill vakna av fågelkvitter och med ett leende på läpparna. Grrr. Dom är nu mina minst omtyckta okända grannar. USCH!

Och inte nog med att dom övertar hela min lägenhet med sina oljud, dom beger sig också ut på balkongen så det ekar i hela kvarteret. Risken finns för om detta fortlöper att jag blir skogstokig och beger mig upp där med mordmotiv.. Synd att man får dåligt samvete över att ha ihjäl en fluga ens då.... Nej detta går inte. Frukost nu och sen iväg till urskogarna för lite lugn o ro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0