Julfest :)

Ja alla barn, nu blir det julfest/födelsedagsfest ikväll. Ska bli helt trevligt. :)

Söta M har varit här halva dan och hjälpt till att ställa iordning. Även mams o paps kom till Hbg idag med lite presenter (samt en som jag inte får öppna!! jissus vad nyfiken jag är). Mamma har också bakat kaka :)
Så nu är här super julpyntat. Mamma tog med sig massor med saker, herrejissus vad juligt här är...:P Allt utom julgran typ.. men det har jag inte plats med så vi får låtsas att här är en helt enkelt.. Kanske sku springa och köpa en wonderbaun... om jag nu inte fått ont i huvudet och mått illa av lukten... attans.. Får klara oss utan, om nu ingen är villig att ställa upp och låtsas vara lite granig....

Nej, ska försöka göra mig söt :)

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0